2 Nisan 2014 Çarşamba

General Mobile Tablet İçin Eba Market Uygulamaları Nasıl İndirilir?

General Mobile Tabletlere  Eba Market Uygulamaları Nasıl Yüklenir?

Fatih Projesi kapsamında dağıtılan General Mobile e-Tab 4 tablete EBA marketten uygulama indirilemiyor. Şöyle bir uyarı çıkıyor "Güvenlik amacıyla tabletiniz bilinmeyen kaynaklardan alınan uygulamaların yüklenmesini engelleyecek şekilde ayarlandı." yazısı geliyor. Bu sorunun çözümü aşağıda:

Bu sorunun çözümü için menüden ayarlara git. Kullanıcılara gir. Sağ üstte yeni kullanıcı ekle çıkacak, ona tıkla. Yeni bir profil oluştur. Yeni profil oluştururken çıkan gmail hesabın var mı kısmına hayır diyebilirsin. Epostayı hayır diyerek geçebilirsin. Kullanıcı kısmına bir ad ve soyad yazıp yeni kullanıcıyı oluşturuyorsun. Yeni kullanıcıya giriş yapıp ayarlar kısmına git. Yeni kullanıcının ayarlar bölümünde güvenlik sekmesi görünecek. Oradan "Bilinmeyen kaynaklar" kısmı olacak oraya tıklayıp izin vermeyi onayla. Artık Eba Marketten uygulamaları indirebilirsin. Asıl kullanıcıya geçsen bile Eba'dan uygulamaları indirebiliyorsun.

9 yorum:

  1. Yaptım ama yine olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni kullanıcıyı ekledikten sonra değişiklikleri yaptın mı?

      Sil
  2. tşklerr yardımlarınızdan dolayı

    YanıtlaSil
  3. HARİKASINIZ! ALLAH RAZI OLSUN :D

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar ben yeni kullanıcı ekleyemiyorum ayarlarda kullanıcı diye bir bölüm yok lütfen yardım edin. eskiden vardı tablet kapandı ilk dağıtıldığında ki sayfa geldi. aktifleştirme kodu falan girdim açtığımda uçak modu yoktu, kullanıcı yoktu hiçbir uygulamayı yüklemiyor. lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  5. Bilinmeyen kaynaklar var ama basıyorum olmuyor birşey indiremiyom

    YanıtlaSil
  6. Ayarlarda oyle bi bol um yok lutfen yardim edin

    YanıtlaSil